Gratis Masterclass: Meer Klanten met E-mailmarketing
Ontdek de geheimen van een money-making mailinglijst die consistent klanten oplevert, zonder te spammen

Je gegevens

Datum en tijd

Aanmelding bevestigen
Deze masterclass is speciaal bedoeld voor trainers, coaches, experts en dienstverleners die een traject, cursus of dienst verkopen.

Je stuurt af en toe een nieuwsbrief naar je mailinglijst, maar het levert je geen klanten op. 

Je vraagt je af wat je verkeerd doet, want de e-mails zijn toch leuk om te lezen?

Na het versturen van meer dan 20.000 e-mails, heb ik gemerkt dat alleen het versturen van nieuwsbrieven niet meer werkt. 

Je hebt automatische e-mails nodig, waarbij je de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste persoon verstuurt.

Mensen worden steeds kritischer, dus het is belangrijk dat je weet hoe je e-mails verstuurt die interessant en relevant zijn om te lezen.

En dat bereik je alleen door jouw e-mailmarketing te automatiseren, waarbij de e-mails nog steeds persoonlijk aanvoelen.


In deze gratis masterclass deel ik mijn bewezen methode die ik al 7 jaar toepas om consistent klanten uit mijn mailinglijst te halen.

Deze methode heeft al honderdduizenden euro's omzet opgeleverd.


Dit ga je ontdekken tijdens deze masterclass:

- wat de bewezen strategieën zijn om je mailinglijst dagelijks te laten groeien, zodat je continu nieuwe potentiële klanten bereikt en je aanbod kunt doen

- ontdek de kunst van het schrijven van e-mails die niet alleen worden geopend, maar ook daadwerkelijk leiden tot aankopen

- hoe je technisch gezien een mailinglijst bouwt, en hoe je dit zelfs als je niet technisch bent voor elkaar krijgt

- hoe je een krachtige aanmeldpagina maakt waardoor 2x zoveel websitebezoekers zich aanmelden voor je mailinglijst

- hoe je een onweerstaanbare klantreis bouwt waarmee je automatisch van een onbekende een klant maakt, zonder te spammen

- hoe je elke dag GRATIS nieuwe leads op je mailinglijst krijgt met de break-even strategie, zodat je niet constant actief hoeft te zijn op social media

- hoe je ervoor zorgt dat jouw e-mails veel beter worden geopend en hoe je opvalt in de overvolle mailbox

- met welke slimme e-mail automatiseringen je kunt inspelen op de interesses van je abonnees, waardoor je meer omzet uit je mailinglijst haalt 

Dit is geen masterclass met een ellenlang verkooppraatje. Ik ga echt super waardevolle kennis met je delen en ik laat je ook direct zien hoe je de kennis in de praktijk implementeert. 


Over Rachelle Blok

Toen ik voor het eerst hoorde over e-mailmarketing, dacht ik meteen aan het versturen van spammerige nieuwsbrieven.

Ik dacht dat die nieuwsbrieven ouderwets waren en dat niemand ze nog zou lezen.

Maar toen ik in 2016 voor een bedrijf de marketing mocht doen, ontdekte ik de kracht van een mailinglijst.

Dat bedrijf stuurde niet zomaar nieuwsbrieven, maar maakte gebruik van geautomatiseerde e-mails. 

Zo werden er automatisch e-mails gestuurd nadat iemand een gratis introductiecursus had aangevraagd. Maar ook wanneer een klant een cursus had gekocht. 

Dit opende mijn ogen. 

Ik zag dat die automatische e-mails zorgden voor meer klanten én de klanten werden beter geholpen.

Het mooie was dat de e-mails helemaal niet pusherig of spammerig waren. De e-mails werden juist ervaren als waardevol en behulpzaam.

En het zorgde voor meer verbinding met (potentiële) klanten. 

Zo kan het dus ook.

E-mailmarketing inzetten op een manier die voor vertrouwen en verbinding zorgt bij je publiek.

E-mails sturen die leuk en waardevol zijn om te lezen én tegelijkertijd klanten opleveren.

Ik besloot om e-mailmarketing ook voor mezelf te implementeren.  

Ik heb nu een automatisch marketing systeem waar ik op kan vertrouwen waardoor ik veel financiële rust ervaar.

Iedere maand weet ik welk bedrag er minimaal binnenkomt.

Daarnaast hoef ik niet hele dagen zichtbaar te zijn op social media om aan klanten te komen.

Mijn automatische e-mails zorgen voor nieuwe klanten.

Daardoor kan ik vanuit rust en vertrouwen ondernemen. En kan ik meer tijd doorbrengen met mijn kinderen.

Zo kreeg ik in 4 dagen tijd 50 nieuwe klanten en dat leverde € 20.000 terugkerende jaarlijkse omzet op.

En ik kan jou ook helpen met het succesvol inzetten van e-mailmarketing.